Butik- og Udstillingsinventar

I et marked, hvor kvalitet og rettidig levering er afgørende, kræver det en vis tillid til ens forsyninspartnere at henlægge dele af sit produktions- eller sourcingapparat til den anden side af jorden. SinoScan har gennem årene erhvervet stor erfaring med udvikling, sourcing og produktion af udstillings- og butiksinvetar.

Vi er leveringsdygtige i produkter og løsninger fremspillet i alle almene materialetyper og sikrer at både kompleks dokumentation og høje finish-krav bliver båret igennem hele vejen til fabriksgulvet. Færdige produkter og løsninger leveres globalt til kunde eller slutbruger.

Produktgalleri

Kompetencer
Forretningsbetingelser
    • Kundekontakt og projektstyring foretages af danske ingeniører.
    • Omfattende CAD-ydelser til både emner og værktøjer.
    • Speicaliserede ingeniører på de enkelte materialer og produktionsteknikker.
    • Daglig kontakt, supervision og udvikling af leverandører.
    • In-house VMM/CMM-udstyr samt en bred vifte af andet specialiseret testudstyr.
    • Tredje-parts materialecertifikater som ønsket.
    • Dokumenteret kvalitetskontrol foretages på alle leverancer inden afskibning i overensstemmelse med vores ISO9001:2008-certificerede kvalitetsstyringssystem.
    • Tilbud gives med partspecifikationer og indeholder emne- og værktøjspris, baseret på dokumentation, batchstørrelse, lageraftaler og anslået årligt forbrug.
    • Priser gives DDP i kundens lokale valuta eller på anden vis, som kunden måtte ønske det.
    • Alle forretningstransaktioner foretages mellem kunden og SinoScan Danmark A/S.
    • Betalingsvilkår er typisk 8 dage efter levering.
    • Ingen forudbetaling eller L/C er påkrævet.
    • 50 procent af værktøjsomkostninger betales ved påbegyndelse af prøveemneproduktion. De resterende 50 procent betales ved godkendelse af prøveemner. Produktionsværktøjer er kundens ejendom.
    • Emnepris justeres når ændringer i indekspris på råmaterialer og valutaskurs tilsammen medfører prisændringer på mere end 5 procent af denne.
    • Lokal/off-shore lagerføring og/eller leverandørstyret lagerservice (VMI) arrangeres som ønsket.

×

Leveringstider og Kvalitetsgodkendelse: Oversigt for de sidste 12 måneder

Fundamentet for enhver off-shore leverandør vil altid være rettidighed, vedvarende kvalitet og konkurrencedygtige priser.

Vi er overbeviste om at et af de vigtigste elementer i et succesfuldt partnerskab er klarhed for alle involverede parter.

Derfor har vi valgt at gøre denne opgørelse over vores performance på levering og kvalitet tilgængelig for alle interesserede parter.

Grafen opdateres månedligt og viser vor performance over de sidste 12 måneder.

×